Ja, jeg må jo til det, selv om det altså ikke er nemt det her. Jeg har vaklet mellem flere mulige modtagere, der er så mange at vælge imellem. Jeg er så endt ved denne skønne person.......................
ESBJERGPIGEN
Jeg har valgt dig til modtager af månedens buket. Jeg synes du er en skøn quinde Du er god til at komme med kommentarer, du støtter, du trøster, du opmuntrer. Du er altid klar til at fortælle om dine egne erfaringer, om så det handler om behandlinger, smertekurser, og medicin. Og det på den fine måde, at ingen føler sig banket oven i hovedet, men ud fra det du siger, selv kan tage stilling på baggrund af din saglige viden.
En af de ting der gjorde, at jeg valgte dig, er din ukuelige kampgejst. Du kæmpede, og du kæmpede bravt og kom ud af morfinen/metadonen. Trods den store kamp, holdt du stadig kontakt til os herinde, og lod os vide hvordan det gik. Det tager jeg hatten af for, jeg bøjer mig i støvet for dine fødder af beundring. Derfor skal du ha' denne virtuelle buket.
De andre må lige hjælpe mig med et billede af en buket, det kan jeg ikke finde ud af.
Kærlig hilsen Jonna
Livet er en skøbelig ting, tag det ikke for givet. Elsk mens du tør det, lev mens du gør det.
Jonna jeg vil gerne sponsere en blomst som månedens buket, og bare sige at bedre begrundelse end du her kar givet, kan vist ikke findes når det gælder Esbjergpigen.
Den har du bestemt kæmpet hårdt for. Lad det være en god positiv start i et nyt og forhåbentligt, for dig, bedre år. Inden længe skal du være mormor. Så kommer foråret og sommeren og mon så ikke alt dit slid om udtrapning af medicin, de mange rejser frem og tilbage til Odense giver resultat i form af et roligere og mere stabilt liv igen. Det håber jeg for dig.
Endnu en gang tillykke. Ha' en god dag. Sørg for at få "Vuffer" luftet godt inden snestormen for alvor sætter ind.
Et stort tillykke med månedens buket. Jeg kan kun give de andre ret i det de skriver, den er dig velment , derfor skal du have denne buket. Knus Majbrit
Jamen jeg takker da mange mange gange. Det er noget der varmer langt ind i sjælen.
Ja jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive. Er bare så rørt.
Men kan da sige at jeg ikke var kommet igennem udtrapning og abstinenser uden jer. I var alle min støtte i den periode og det er jeg bare så taknemmelig for.
Tak endnu engang. Det har fået smilet på mine læber igen.
Knuz og fibkrammer til jer alle Tænk positivt og smil til livet
Tillykke med månedens buket, kære. Den er virkelig velfortjent, for du har kæmpet bravt, vundet og stadig haft kampgejst til at svinge dig op på hesten igen når andre gjorde det svært for dig.
Tillykke med buketten, er helt enig med de andre i at du fortjener den. Du har kæmpet en stor kamp samtidig med at du har formået at støtte andre som har haft brug for det.