Ja har ikke lige været så aktiv på det sidste. Har det meget skidt pt. min krop reagere med panikstress (ja vil jeg kalde det da jeg ikke har angst) Jeg har så ondt i mine arme og ben, det snurrer og brænder (ligesom hvis man går i et varmt bad efter man har frosset?) Jeg har et uroligt hjerte med ekstraslag så jeg er ved at besvime og er så svimmel som en gammel fuld allike. Men jeg/vi (min mand) har sgi også meget at tænke på pt.et hus som skal gøre færdig og sættes salg, dårlig økonomi, palauren mellem jobcenter og mig, spekulationer om vores fremtid, vores mellemste søn er lige blevet opereret (ikke noget alvorlig heldigvis) Vi har ikke 2 minutters fred. Og så reagere min i forvejen smerte ramt krop med det samme.
Puha skulle bare lige læsse af. Håber snart at jeg kan bidrage med et mere positivt indlæg (feks at det er mig der vinder i lotto på lørdag ;O)
Der er ikke noget at sige til at kroppen melder pas og at fibben raser, med det i går igennem i øjeblikket. Håber for jeres søn at han snart er oven på igen. Ved du hvad, man har da lov at håbe det er jer der vinder i lotto på lørdag, det ville være jer vel undt .
Sikke en omgang du/i er igennem. Håber at det snart løser sig for jer. Og jeg vil da give Majbrit ret i det med og vinde i lotto. Ved godt nok ikke hvor meget der er, men meget håber jeg da.
Håber din søn snart er frisk igen.
Nu håber jeg at du husker at vi er her. At du altid kan brokke, råbe, skrige eller hvad det er du har brug for, herinde. Vi skal nok lytte og trøste eller havd du nu har brug for. Bare det ikke går for meget ud over din familie.
Og jeg ved godt det er svært. Men for at passe på din familie og have overskud til familien og det i gennem går lige nu, så skal du også tage dig tid til og passe på dig selv. Brug lidt tid på og lade op. Og som sagt ved godt det er svært, men det giver en masse i den anden ende.
Håber du forstår hvad jeg mener.
Knuz og ønsket/håber om at det snart bliver bedre for jer Tænk positivt og smil til livet
Ja, der er rigtig mange fibber der har det skidt for tiden. Og har man så ekstra strenge ods i livet at skulle bekæmpe samtid, så er det ekstra svært at få smerterne i et tåleligt leje. Jeg har selv prøvet at skulle sælge hus, mens fibben rasede aller mest. Man står som i en skruetvinge af smerter, afvikling og overlevelse.
Jeg kan kun trøste dig med at jeg er rigtig glad for at jeg fik det gjort, for nu kan økonomien igen holde og jeg kan tage langt bedre hensyn til mig selv end før. Hellere lidt men godt og overskueligt. Men det e´r da en streng proces og ikke mindre i disse tider.
Som de andre gode venner her siger: husk at unde dig selv den nødvendige hvile over alt; hvor og når det er muligt.
Og brug os gerne, så du kan afreagere her, for vi fibber har brug for langt mere tid til at afreagere end familien behøver at lægge ryg til. De skal jo også vidre.
Har du god kontakt med din læge? Det er vigtigt at denne er med inde, når hjertet slår flikflak og himlen sejler. Der kan man ikke selv skælne, hvornår stressen er gået for vidt og gjort sig selvstændig på bekostning af helbredet.
Pas godt på dig selv og familien og lad os støtte dig så godt vi kan.