Fibro Netværk Danmark :: Forums :: Min hverdag og anden hyggesnak :: Månedens buket

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Marts måneds forårsbuket
Bestyrer: Bette Pjok, Flemming, Moderator
Ophavsmand Indlæg
Esbjergpigen
søn 28 feb 2010, 11:08

Registeret medlem #35
Oprettet: fre 27 jul 2007, 21:21

Så er det ved og være tid til Marts månedsbuket. 

Og nej hvor er den svær. Ville jo gerne give den til alle. Både for den opbagning jeg har fået, men som i også giver hinanden. Men også fordi jeg ved alle har haft det svært med denne kolde snefulde vinter.

Men mit valg er Fib1982.  

Jeg synes det er pragtfuldt som du har blandet dig. Du har ikke været herinde så lang tid. Men (og tror jeg snakker for alle) vi føler allerede at vi kender dig.  Du er god til at komme med et lille skulderklap og opmuntrende ord. Du fortæller om dit liv på godt (graviditeten) og ondt (din kamp med kommunen). Du er heller ikke bleg for at stille spørgsmål. Alt i alt synes jeg det er pargfuldt at du sådan er med på banen selvom du ikke har været her så lang tid. 

Og så vil jeg være den første til og ønske dig tillykke med buketten.  Tak fordi vi må lærer dig og kende. 

Knuz og fibkrammer

[ image disabled ]

Tænk positivt og smil til livet
Tilbage til toppen
Lenam
søn 28 feb 2010, 12:07
Registeret medlem #207
Oprettet: tor 11 sep 2008, 15:23

Hej Fib1982.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Esbjergpigens valg af dig til modtagelse af månedens buket.

Stort tillykke med den.

Fortsat god søndag.

Kærligst Lenam
Tilbage til toppen
Bodil
søn 28 feb 2010, 13:23

Registeret medlem #231
Oprettet: tor 20 nov 2008, 18:16

Hej fib 1982 !

Det er et godt valg Esbjregpigen her har gjort, du er nemlig lidt for dig selv.
Jo det er du for du kommer ikke bare brasende ind på siden og stiller 117 spørgsmål og så smutter igen når du har fået vore svar.  Nej vi er vist flere der føler du er kommet for at være en del af os alle, du er klar til at spørge, men du læser jo også gamle indlæg kan vi se.
Du er klar til at lade os komme til at kende dig, og den tillid du viser os er da bestemt en stor varm buket værd.

Stor tillykke med månedens buket fib 1982   hilsen fra Bodil

[ image disabled ]

(. ❤ ‿ ❤ . ) ♪ ♫ • * ° * • . ° ¸ ❤ ¸ ¸. • * ° * • ♫ ♪ (. ❤ ‿ ❤ . ) ❤ (. ❤ ‿ ❤ . ) ♪ ♫ • * ° * • . ° ¸ ❤ ¸ ¸. • * ° * • ♫ ♪ (. ❤ ‿ ❤ . )

Tilbage til toppen
majbrit
søn 28 feb 2010, 18:10

Registeret medlem #312
Oprettet: man 07 sep 2009, 19:45

Hej fib 1982

Vil tilslutte mig at du skal have buketten.

Så hermed et stort tillykke.

Knus Majbrit

Tilbage til toppen
majs
søn 28 feb 2010, 21:52

Registeret medlem #216
Oprettet: man 06 okt 2008, 22:01

Hej Fib1982

Tillykke med månedens buket.

Fra mig får du også et stort skulderklap for dit aktive nærværd blandt os.

Knus
fra
majs

[ image disabled ]

Enhver er unik i sit væsen
Tilbage til toppen
Tina
fre 05 mar 2010, 21:36

Registeret medlem #310
Oprettet: fre 04 sep 2009, 22:36

Hej fib 1982.

Et stort tillykke med månedens buket, jeg kan kun tilslutte mig valget, selv om jeg ikke har været så meget på i den sidste tid.

Knuz Tina.
Tilbage til toppen
Fib1982
tor 03 jun 2010, 10:22

Registeret medlem #347
Oprettet: søn 03 jan 2010, 17:57

Ej Jeg bliver jo helt flov over at jeg ikke har været inde og se at jeg havde fået månedens buket... undskyld confused.png

Jeg kan kun sige utrolig mange gange tak jeg er meget rørt. Det betyder så meget for mig at I allesammen har taget så godt imod mig.

TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK

Knus

Daisypath Anniversary tickers
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF