Fibro Netværk Danmark :: Forums :: Min hverdag og anden hyggesnak :: Fødselsdagshilsner

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Tillykke med dagen, Skille
Bestyrer: Bette Pjok, Flemming, Moderator
Ophavsmand Indlæg
majbrit
fre 05 mar 2010, 08:09

Registeret medlem #312
Oprettet: man 07 sep 2009, 19:45

Kære Skille

Du ønskes tillykke med dagen,Håber du for en god dag med familien , og bliver godt forkælet.

Knus Majbrit

Tilbage til toppen
Lenam
fre 05 mar 2010, 08:49
Registeret medlem #207
Oprettet: tor 11 sep 2008, 15:23

Kære Skille.

Du ønskes rigtig hjerteligt tillykke med føselsdagen og alt godt i dit nye år.
Nå, men jeg håber din mand sørger for, du får en rigtig dejlig forkælelsesdag, for du har vel ikke familien dernede på besøg i øjeblikket.

Håber du trives rigtig godt og at I kan holde varmen. For så vidt vides, er der også temmelig koldt hos Jer. Har dig tit i tankerne. Også hvad angår, hvorledes I kommer rundt, for der ryddes vel ikke veje, så langt ud, som I har bosat Jer? Håber alle dine forråd rækker. Hvad med det lettiske sprog? Går det fremad?Glæder mig til at høre fra dig igen. Dine beretninger har altid været så levende.

Endnu en gang tillykke på dagen og skønne kolde(minus 6 grader)solskinshilsner herfra.

Kærligst Lenam
Tilbage til toppen
Esbjergpigen
fre 05 mar 2010, 10:55

Registeret medlem #35
Oprettet: fre 27 jul 2007, 21:21

Hej Skille.

Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en god og afslappet dag uden håndværkere.

Knuz og fibkrammer

Tænk positivt og smil til livet
Tilbage til toppen
Bodil
fre 05 mar 2010, 11:54

Registeret medlem #231
Oprettet: tor 20 nov 2008, 18:16

Kære Skille !

Den bedste fødselsdagsgave du kan få er vist en dag uden håndværkere. For selv om du er glad for at lave mad, er det vist nogle gange en belastning at skulle lave god mad til folk der bare skovler det ind uden at smage på det.

Håber snart i er færdige med renoveringen så i kan være jer selv.

Ønsker dig en god og hyggelig dag med din mand og måske en hilsen fra dine unger.

Mange varme tanker til dig fra Bodil

[ image disabled ]

(. ❤ ‿ ❤ . ) ♪ ♫ • * ° * • . ° ¸ ❤ ¸ ¸. • * ° * • ♫ ♪ (. ❤ ‿ ❤ . ) ❤ (. ❤ ‿ ❤ . ) ♪ ♫ • * ° * • . ° ¸ ❤ ¸ ¸. • * ° * • ♫ ♪ (. ❤ ‿ ❤ . )

Tilbage til toppen
Jonna
fre 05 mar 2010, 12:08

Registeret medlem #140
Oprettet: man 14 apr 2008, 17:15

Kære Skille

Vores allsammens kæreste bonderøvsudlandsdansker cheesey.png
Jeg ønsker dig en fantastisk dejlig fødselsdag.
Håber du og manden har det godt, og at I er ved at være færdig med renoveringen.

Håber du snart kommer med en ny beretning om livet i Letland, og billeder af jeres dejlige sted.

Knus Jonna

Livet er en skøbelig ting, tag det ikke for givet.
Elsk mens du tør det, lev mens du gør det.

Vær mod andre, som du vil de skal være mod dig.
Tilbage til toppen
majs
fre 05 mar 2010, 21:02

Registeret medlem #216
Oprettet: man 06 okt 2008, 22:01

Hej Skille

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen!

Jeg håber du har måtte nyde den uden alt for mange fibrationer og at du er blevet forkælet og hygget om der ovre i de store skove.

Her er sneen ved at tage pippet fra os!
Jeg tror du er bedre forberedt. Men jeg glæder mig meget til igen at høre nyt fra dig.

Hjertelige
fødselsdags hilsner
og knus
fra
majs

[ image disabled ]

Enhver er unik i sit væsen
Tilbage til toppen
Skille
fre 05 mar 2010, 23:47

Registeret medlem #116
Oprettet: tor 28 feb 2008, 19:43

Tusind tak alle sammen for de smukke ønsker og hilsner. Jeg bliver helt rørt, her har jeg svigtet jer på det groveste de sidste måneder og så husker i mig alligevel på min fødselsdag.... tusind tak.
Jeg har haft en dejlig dag, fik en pragtfuld rød langstilket rose af gemalen og så kørte han mig til frisør og sad pænt og ventede medens jeg blev vasket, klippet og nusset til den svimlende sum af 50 kr.
Bagefter købte vi den flotteste kage, en brun chokolade agtig lagkage med en yndig lyserød rose i midten, noget chokolade snirkle pynt og tre små søde mariehøns der sad på hvert sit blad.
I aften har vi så været på yndnings spisestedet og fået en engelsk bøf med masser af tilbehør og "Hot ice " hvilket er et par is kugler vendt i noget kokus agtig noget og så er skallen varm og isen kold, dertil annanas og fersken og det hele blev skyllet ned med en skøn champange ummmm dejlig fødselsdag.

Mailen er næsten brændt sammen, postboksen var fuld og telefonen er rødglødende , så selv om jeg er langt væk fra familie og venner så har de heldigvis ikke glemt mig.

Jeg har det godt og nyder vinteren, vi har ikke været sneet inde eller frosset fast trods 33,5 minus grader og vel ca en meter sne. Forrådet slår godt til og vi kan sagtens holde varmen indendøre.

Jeg lover kære venner at jeg snart skal give en ny beretning herfra.
Endnu engang tak fordi i ikke har glemt mig.
Masser af knuz fra Skille
Tilbage til toppen
Smukke
søn 07 mar 2010, 08:20

Registeret medlem #12
Oprettet: man 02 jul 2007, 11:10

Hej Skille
Du skal have et forsinket tillykke fra mig. dejligt at høre du har det godt.
Tilbage til toppen
majs
man 08 mar 2010, 22:08

Registeret medlem #216
Oprettet: man 06 okt 2008, 22:01

Hej Skille

Det var dejligt at høre fra dig igen. Og at høre at du havde en dejlig dag.

Jeg glæder mig til at høre mere om bonderøvslivet wink.png

Knus
fra
majs

Enhver er unik i sit væsen
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF